myfirstspirit

This Is It

120309

Heej på er!<3
Jag var hemma från skolan  idag  också, fast nu är iallafall förkylningen mycket bättre. Men den  här gången hade jag ont  i magen...alltid  är det något."/
Men igår hade iallafall jag o Ema bestämt att vi  skulle överraska Sagi och klä ut oss som fjortisar (eftersom hon fyllde 14) och så hade vi presenter och bakelser. Vi hade ljus också som vi hade suttit i  bakelsen, men  tändaren vi  hade med oss funkade inte så det blev bakelser utan tända ljus, men  det gick bra ändå.:P
Och på  vägen  till Sagi så höll vi  på att planera hur vi skulle  göra, för vi  hade så  mycket som vi  skulle hålla i  och så. Vi  skulle filma, hålla bakelserna, skjuta såna här konfetti-grejer och presenterna. Men vi löste det problemet  innan vi kom fram och  på vägen  hittade vi dessutom på en  annorlunda version av  Ja' på han leva. Så här gick den:

Saga e fjortis, Saga e fjortis, ni  får stå  ut med henne i  ett år  till
För nu blir det make-up, elverket o killar
Hurra, för våran lilla fjortis idah!

Haha,  visst var den  bra!?;)
Och  förresten, vet ni att det  är Fredagen  den 13 imorgon?? Det var ju det  i Februari också, varför måste  det  vara otursdagar hela tiden...? Fast det behöver ju inte bli någon otur. Det kan vara en otursdag utan  otur...:)
Men det  är ialla fall skönt att det är Fredag.<3
Jag lägger även in några bilder från gårdagen.:)

Puss&kramiz<3

P.s. I Love You


Haha,  så  här "fin" var jag!:P


E o jag!:P


Tänka sig att snön har  kommit  tillbaka igen! Men så är det ju såhär  års. Fint är det iallafall.<3



 Min present och kort till Sagi.:)

The Birthday-kid!<33







2009-03-12 @ 18:42:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0