myfirstspirit

This Is It

21/3-09 Lördag

Heej.:)
Hur är det  mer er? Vad har ni hittat på  idag?
Jag  har inte  gjort så mycket. Bara pluggat lite, varit ute hos Chilli och så kom mina kusiner hit vid 15.00 på fika och så.  Efterom de inte kunde vara med på  min "riktiga" födelsedag.
Nu har jag precis ätit och det  var  Tacos.:P Sen klockan  20.00 så  ska jag titta  på Robinson och  när det är slut kanske kolla om det  går någon bra film på någon kanal.;)

Jag har ju gjort  om bloggen lite dessutom. Vad tycker ni om mina nya design? Bättre eller sämre  än den förra??


Den här eller den nya?

Nej nu måste jag  skynda mig, jag ska hinna bubbla lite  innan  Robinson.;)

Kraam<33

P.s. I Love You



 Robinson.;)





2009-03-21 @ 19:48:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<33

hehe, han som vann första grejen, d e min kusses kusse x) (:

pusss <33

2009-03-22 @ 12:32:11
URL: http://sofieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0