myfirstspirit

This Is It

EARTH HOUR

God morgon!:)
Eller ska jag kanske säga, god lunch?
Vad  ska ni hitta på idag?
Själv har jag inget  speciellt. Jag ska städa lite, plugga lite och så ska vi åka till TäbyC ganska snart. 
Och ikväll så är  det ju Robinson!:) Fast man  kan ju bara titta i en  halvtimme,  för sedan börjar Earth Hour.
För ni ska väl vara med???  Klart ni ska, för miljöns skull. Lova mig att göra det?  Lägg in en kommentar  om ni är med, så att jag vet hur många som bryr sig!
Ochc för er som inte har hört talas om Eart Hour trots Tv-reklamen, radio-reklamen och de coola svart mjölkpaketen. Så kommer det lite snabb info här:

                                                                          Earth Hour

Klockan 20.30 till 21.30 så släcker världen  ner för jorden och miljöns skull. Jag vet inte riktigt vad som gäller exakt. Om man bara ska släcka lampor och att man  får ha på  Tv:n och  sånt. Men själv tänker jag stänga av allt. Det är det allra bästa. Jag menar hur jobbigt är det att slippa alla elektriska prylar i en  timme? Inte speciellt.
Så kom ihåg: 20.30-21.30!
Och är det något speciellt tv-program  du vill se så  går det ju i  repris, eller på internet.;)
Så  släck för Tellus!:P

Kram  på er alla och ha en bra dag:)<3

P.s.  I Love You 





De coola mjölkpaketen!:P

2009-03-28 @ 12:08:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

ja trodde oxå d va allt, men nån sa att d typ bara e lampor, men aja, får se ;) ska iaf släcka o tror vi ska stänga av allt :P

ouss <3

2009-03-28 @ 12:48:12
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: emma<3

tattar (tar) din bild x) hoppas d e okej ;)

2009-03-28 @ 20:18:25
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0