myfirstspirit

This Is It

Fjällen-bilder

Jag har ju lovat er bilderna från fjällen  rätt länge nu...så här kommer några stycken. Inte så många, det blir fler till påsk.;)
Pusspuss<3

P.s.  I Love You


 Här är en bild på  backarna. Bilden är dock  tagen  inifrån.;)


g

I backen. Eller nedanför, men nu var jag ute iallafall.:)

Påväg upp i  liften. Några skid-timmar fick jag ialla fall.:D


En bild från toppen! Det var  väldigt blåsigt denna dag...



Jag i backen.:P
Lite rolig min, men det bjuder jag på!


Den lilla   affären i Hamra.:)


Där dörren är öppen är vår (morfars) lägenhet.




Det  blev en  hel del  TV-tittande  under dagarna...inte  så  kul men, vad ska man  göra när förkylningen är där liksom...?

Backen på kvällen.<3


Bergen längst bort är Norge.

Vi var  på restaurang en dag också.:)


Jag  älskar biff så den  var inten  större nyhet  att jag  tog det  nu  med.;)


Glass, glass, glass i sora  lass, lass, lass...:P


Det  här får avsluta årets sportlovsbilder. Lägg märke till det  sor molnet,  jag tycket det  var rätt häftigt.;)
<3
2009-03-02 @ 19:24:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

coola bilder, specci den sista :D <3

2009-03-02 @ 20:52:16
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: saga

fina bilder:)

2009-03-03 @ 15:30:46
Postat av: Sofiaa<3

Hehe, tackar<3:)

2009-03-03 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0