myfirstspirit

This Is It

Förlåt!

Heej!<3
Förlåt,  förlåt att jag  inte har  bloggat på 4 dagar.:(  Jag har inte mått speciellt bra, så det är därför. Men nu är jag här.:)
Och det  är ju Fredag, veckans bästa dag,  eller hur?
Det var ju Let's Dance-finalen ikväll och självklart satt jag  bänkad framför Tv:n. Men utan  godis, för jag har bestämt mig för att ha godis, chips och  läskförbud tills sommarlovet.
Men finalen  var verkligen jämn, fast på sista dansen var Laila helt klart överlägsen. Dansen var helt otroligt vacker. Och sen när Magnus kom med sin apdans...haha.:P Det var verkligen  roligt, men  inget i  jämtförelse med Laila. Så det var dåligt att hon inte vann. Magnus förtjänade ju också han  att vinna, han har  ju kämpat så hårt, fast  det har  ju i och för sig alla. Men Laila var ju verkligen bäst på att dansa. Hehe, jag  röstade  på  henne 3 gånger.;P
Men Magnus var ändå en  värdig vinnare.:)

Och tänk vad vädret ändrar sig snabbt. Nyss var det vårkänsla och nu...snöstorm! Jaja, det  är ju rättså  mysigt ändå, fast nu vill man ju bara ha sommar, sol och glass i stora lass!:P
Jaja, nu måste jag gå och  lägga mig, är väldigt zzzz.
Lovar att blogg imorgon.;)

Hugs And Kisses<3



P.s.I Love You




                                                     VINNARNA!:)





2009-03-27 @ 23:09:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0