myfirstspirit

This Is It

Första dagen

Heej<3
Idag har jag varit i skolan och på  spanskalektionen så  sa vår lärare att på spanskalektionen på Torsdag, så ska vi äta frukost. :) Den lektionen är alltså på  morgonen och så  ska vi äta en spansk frukost. Och en spansk frukost brukar bl.a innehålla glass och  bullar...mums!:)
Annars hände det inget speciellt i  skolan.
Och  nu så måste  jag gå och plugga lite för vi har matteprov imorgon och sen ska  jag kolla vilka bilder jag  vill ha med i mitt Arguineguin-album.:)
Sen slänger jag bara in en liten  intervju med Rob Pattinson, eller  den är ganska lång, men jättebra!:)
Kraam<3

P.s.  I Love You 







2009-03-30 @ 16:58:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh va robert är söt :) Han är så tönt-blyg och charmig ;)

2009-04-02 @ 19:42:46
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Jag vet, helt underbar!<3

2009-04-03 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0