myfirstspirit

This Is It

Helg!:)

Och så är fredagen och helgen här igen. Lika underbart varje gång. Men lika saker gör man ju  inte varje helg. Vad ska ni hitta på  för spännande denna weekend?
Själv har jag faktiskt inget specciellt inplanerat. Förutom ikväll, för då kommer mina kussar Ludwig och David o ch så ska vi  passa dem några timmar. Och sen är det ju Let's Dance! Vilket par tycker du ska dansa vidare denna friday? Jag tror nog att ni har förstått vem  jag  vill ska vinna...laila!<3 Dessutom så ska vi återigen äta vår fredagsmat...TACOS! Jag <3 det.;)
Annars så får väl det här bli en mysig hemma-helg antar jag. Fast det finns en sak som jag vet att jag  vill göra och det  är att baka muffins. Jag har blivit helt tokig  i muffins. Dem vi  bakade förra helgen  var hur goda  som helst och jag  får se vad jag hittar för smaskigt recept den här gången. Den hemsida där jag  tycker att det finns  bäst muffinrecept är på dagensmuffins.se
Nu har jag  dock inte så mycket mer att berätta så jag  ska bara snabbt gå igenom dagen.
Idag var jag ialla fall i skolan och det gick  väl okej får  jag säga. På NV:n så fick vi kolla i mikroskop på  lite äckliga saker (jag tycker att det  var äckligt) Det var olika sorters organ, som hjärtmuskel, njure, blodkärl, tunntarm, magsäcksvägg och lite sånt... Jag vet  inte ifrån vad för varelse organen kom ifrån, men jag antar att det  var  något djur.
På gympan  så skulle vi ha varit ute och åkt skridskor, fast isen var väldigt slaskig, så vi  fick vara ha innegympa istället och göra vad vi  ville.=D
Sista lekttionen var svenska och  då hade vi veckansordprov på 50 ord. Jag tycker att det  var väldigt lätt, men vi  får se hur det gick.  På svenskan under de kommande 6 veckorna så  ska vi läsa ett antal sidor i en bok  som heter Förföljaren. Men det betyder  att jag först och främst måste läa den och  inte Breaking Dawn...:'(
Jaja, det  fixar sig!;)

Puss & kram<3

P.s.  I Love You 





2009-03-06 @ 17:26:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0