myfirstspirit

This Is It

Let's Dance!

Idag var jag i skolan och  det hände inte  något speciellt.
Men sen när jag kom hem från skolan så fick jag skynda mig för jag, mamma, sagi och Ema skulla gå på genrepet  på  Let's Dance. Det hade varit  coolast att gå på den riktiga  direkt-sändningen förstås, fast då måste man vara  minst 18 år...:(
Fast det  var jätteroligt ändå,  såklart!:)
Men studion var mycket, mycket  mindre i verkligeheten än vad den  ser ut på  Tv. Fast den var mysig.:P
Och  sen  så var inte  riktiga juryn där, eller de var där i kulliserna och så dansade de ibörjan av programmet.  Men låtsas juryn var rolig!
Det  var  iallafall jätteroligt att vara där på riktigt och jag tycker att det  är så häftigt att se tv-kändisarna i verkligheten, att de är precis som vi liksom, så  det  var coolt! Fast  de han inte skriva autografer och så efterråt, jag ve t inte riktigt varför, men de skulle  väl fixa något till direkt-sändningen...
Men de  ställde iallafall upp sig allihopa  på rad så man fick ta kort, men  dessutim fick man  ju  självklart gå  ner på  dansgolvet.
Haha, och sen så  såg vi  en  tjej som satt där juryn sitter och fotade, så då gjorde  vi  också  det. Men sen  kom det en som jobbade där och  sa att man  absolut inte fick  sitta där, för det  var  en  massa sladdar! Så det var  lite pinsamt...:P Men vi han ta  ett foto iallafall.=D
När vi kom hem  så  åkte  jag  och  mamma till Escader, som är en Kina-restaurang i Näsbypark, och jag  älskar deras mat så  då åkte vi sit och  köpte  hem mat. Pappa och Edvin var på Caperios innebandy-match, m en  det gick ju inte bra, så det var tråkigt att de åkte  ut redan nu...:(
Men när  vi  hade ätit så  kollade vi på Let's Dance...igen!:P Och jag  tror inte att ni har missat att min favorit är Laila, så jag röstade på  henne och blev så glad när hon gick vidare till finalen!=D=D
Fast nu är jag ganska trött så  jag  orkar  inte skriva mer, men jag slänger in några bilder från  ikväll iallafall.

En stor godnatt-puss!<3

P.s.  I Love You

 


Det var  mycket folk utanför...


Studion!:) Kolla in taket!;)


Juryn, som inte dömde på genrepet dansade iallafall. Här är Dermet och  Anne.:)


Tony & Marie.

Här är allihopa!:)
Fast Helenas ansikte blev täckt av en  kamera..."/

Morgan och Helena i en Quick Step...;)

"Låtsasjuryn":P


Mina favoriter,  Laila och Tobias, i svartvitt.<3

Magnus och Annika.:) Annikas ansikte  är dock gömt bakom Magnus...:P


Morgan  han  med att skriva några autografer iallafall...:P




Här är E, S o jag  på jyruns platser,  där man  egentligen inte fick  sitta,  fast det  visste  inte  vi  förens en kom och sa till oss...pinigt...:P
Men bry er  inte  om mi grimas. Jag var  inte beredd när mamma to g kortet för jag  skulle säga något och  så han  vi  inte  ta fler bilder förens hon sa till oss...:P



Utanför studion hade  de  en  tavla på  alla deltagare uppsatt, det var gulligt tyckete jag.<3


Darin var där och  sjöng och dansade också.:)
Och  programledarna David och Jessica har jag  också  själcklart med på  bild,  fast  de  glömde  jag  lägga  in i  datan, men  jag  tror inte att  det  gör något va...?:P

2009-03-21 @ 00:43:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<33

ska kolla på bilderna sen, ser dom inte just nu ;)

puss

2009-03-21 @ 10:52:58
URL: http://sofieemma.blogg.se/
Postat av: saga

jag är bara såå snygg på den där bilden... haha:) har du ny design? snyggt, kramar

2009-03-21 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0