myfirstspirit

This Is It

Love, love, love, love, love Twilight...<3

Nu är jag  hemma från Heron.:)
Jag har inte varit där sen jag  var liten och jag måste säga att det var väldigt häftigt! Det är inte som ett vanligt  köpcentrum utan mer som ett äventyrscentrum. Själva filmstaden var jättestor. Nordens störtsta faktiskt och  hade 18 salonger!
Jaja, jag  var ju  där  för att kolla på Twilight. Och jag blev inte direkt besviken. Den  är så otroligt, otroligt  bra. En 10-poängare helt klart. Den hade varit 9 om det inte vore för Rob. Men som tur  var så var  han  med.<3
Och jag vet inte vad jag  tycker är bäst, filmen eller  boken. Boken  är mycket mer detaljerad än filmen, men i filmen  så får man ju se allting,  alla personer  och  alla miljöer. Så jag  ska absolut köpa den  när den kommer ut på  dvd den 29 april.
Nu har pappa maten  klar så jag  ska gå ner och äta, kyckling i  curry,  mm.:) Jag  slänger  in ltie  bilder från Heron.

Kram på er.<3

P.s. I love you


Heron City


Fontänerna eller vad det  nu  var för något!


Hehe, man  ser  inte  så  bra, men  det är från filmen.;)


2009-03-01 @ 18:38:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0