myfirstspirit

This Is It

Muffin'z

Hej på er!:)
Nu är  jag klar med mina muffins. Jag har inte  bakat hela dagen såklart, men det tog kanske 2 timmar eller något.
Den här gången så hette muffinsarna jag skulle baka Strawberry cupcakes med white fluffy frosting. Och de blev jättegoda, fast muffinsformarna välte liksom så att  smeten rann ut i ugnen. Inte alla men några, så det blev  lite  rörigt.:P
Sen så tänkte jag  berätta att jag  håller på med en nya design till bloggen som jag lägger ut någon gång nästa vecka.
Men nu  har jag inte så  mycket mer att säga, för jag måste skriva ner vad ja önskar mig. Det är bara 7½ dag tills jag  fyller...:)

Kramkram<3

P.s.  I Love You

 Håller ni med mig om att frostingen hade en härlig färg?!



                       Här är mina fina, blåa muffins.:]


Mmmmm...<3






Sen var det  det tråkiga, plocka undan..."/

2009-03-08 @ 18:53:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

ser mums ut färgen va asfin, men den ser lite läskig ut eller vad man ska sga, men den va ändå jätte fin :D

Kram

2009-03-08 @ 19:02:42
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja:P Mamma tyckte det såg ut som tandkräm.;)

2009-03-08 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0