myfirstspirit

This Is It

Om 1 dag smäller det...:P

Heej  på  er allihopa!:)
Såg ni  melodifestivalen igår? Det gjorde iallafall jag. Men vad  tycker ni om vinnaren? Opera är  inte direkt min musiksmak, men i Eurovision så har dem så så konstig musiksmak, så jag  tror nog att det kan funka ganska  bra där.;)
Emiiizen med familj var här igår och kollade  med oss. Det  var jättemysigt.<3
När melodifestivalen var slut så hjälpte vi  brorsorna att spela in en film. Ema var filmare och jag  var  en  "divig" regissör.:P
Filmen kallade vi för: "Det gitarrspelande miffot". Fast  den  blev aldrig klar men,  men....
Innan de  kom så sminkade  jag min lillebror som en  tjej.:P Det var jätteroligt och han blev super "söt"!:P Fast jag  vet inte  om jag får visa bild här, så ni får väl göra en  egen illusion om hur det såg  ut!
Men nu hinner jag inte  skriva mer för vi måste  åka till tbc och köpa tårtgrejer och så, för farmor o  farfar kommer klockan  15, så jag  måste hinna baka en tårta.:)
Det är min sista dag som 13-åring idag, jag vet inte om jag ska fira eller gråta...:P Haha, jag får väl hitta på  något!;)

Kramizz<3

P.s.  I Love You



 Här är bordet,  fullt med godis till melodyfetivalen...;)


Röstningen precis när hon har  vunnit.:)


The Winner!


Det  fina filmgänget:P


Jag  var en väldigt "tjusig" regissör, men brillorna på  sne...:P





2009-03-15 @ 11:40:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

d va jätte mysit (:

Kram <3

2009-03-15 @ 14:48:11
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Tanny

:/ jag hejade på Måns :P fast han vann visst inte :/

2009-03-16 @ 16:07:53
Postat av: Danny

ahaha nice blogggggg

2009-03-16 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0