myfirstspirit

This Is It

Rolig dag!:)

Igår var jag och mamma med Emma och  hennes mamma på HIgh School Musical musikalen på  Göta Lejon. Det var jätteroligt! Det var mycket bättre  än vad jag trodde att det  skulle vara. Alla som var  med var jätteduktiga och passade  perfekt i sina roller. Så det var jätteskojj!:D
Men vi  kom in till stan vid 15.00 ungefär och det  skulle börja vid 16.00. Så vi  hade lite tid att gå och kolla i lite affärer en snabbis. Då gick  vi in på en liten amerikansk affär som hette American Apperal. Och jag  hittade faktiskt ett skärp där.;)
Efter musikalen så gick  vi på  min absoluta  favorit-restaurang,  Café Milano. Och jag  tar alltid samma rätt: Pasta a la Franco. (Oxfilé, pasta, cognac,  vitlök,  grädde, kalvfond och  svamp innehåller den. Fast jag äter  inte svampen.:P) Det var iallafall jättegott!<3
När vi kom hem var klockan nio och då  kollade jag  lite på  Beck, men sen var jag  så trött så  då gick jag  och  sov. Zzzzz.
Och idag så har jag  gått i skolan  halva dagen och nu när jag kom hem  så har jag ätit lite mellis och så måste  jag göra matteläxan  och plugga lite spanska. Sen är jag jättesugen på  att läsa Breaking Dawn. Jag har inte  läst något i den på hela  helgen,  jag saknar den...:'(:P
Och tänk att vintern är här igen! Haha, skojja,  fast det snöar ju en  hel del. Men det brukar det  ju göra på  våren.;)
Ha det super!

Puss<3

P.s. I Love You


 Teatern.;)


Café Milano<33


Mm, älskar vitlöksbröd...:)


My lovely, Pasta A La Franco...<3<3<3


Everybody, in black and white.;)





Skål! -För en bra dag!:D


2009-03-23 @ 17:01:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

det var jätte mysigt :D haha när vi skålar- kolla min mammas min, haha xD, men d va jätte skoj, o skärpet va super fint :D <3



men hoppas du inte blev ledsen för d jag sa igår, ångrar mig verkligen, du känner mig skit bra, vi har känt varan så sjukt länge, jag älskar dej gmn, finns alltid här för dig <333 puuss o kram/ emma

2009-03-24 @ 16:46:53
URL: http://sofieemma.blogg.se/
Postat av: sofiaa

Haha, mm:P

Nejdå, glöm det.;)

<3

2009-03-24 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0