myfirstspirit

This Is It

Sista helgdagen...

Helloj!:)
Ännu än gång så är det  sista lediga dagen innan skolan börjar  igen. Alltid lika hemskt. Fast man får väl försöka göra något bra av den. Jag ska gå på bio  i Heron City  med mamma och  Edvin,  vi ska se Twilight! Det var  på  tiden, va?:p
Men jag längtar ialla fall jättemycket,  vill verkligen  se den...
Igår så var vi  och  tittade på  golv. Visst låter  det  "kul"?  Inte direkt, fast vi ska bygga ut huset så det är roligt!=D=D Så jag kommer  att få  ett helt nytt rum, med balkong.:)
Igår var det ju även  sista deltävlingen  i melodifestivalen. Och jag måste säga att jag tycker att det var väldigt  konstig röstning, alltså vilka som gick vidare. Inte Agnes, men den  där operasångerskan...
Själv röstade jag på Anna och Maria, vem tyckte  du  var  bäst?
Bilderna från fjällen  kommer  imorgon, så ni vet.;)
  Tillsist så vill jag bara  säga grattis till  min kusin som fyller 6 år idag!:) Birthday Card 
Och tänk att det är första mars, det  är vår!
Valentine Butterfly Kiss
Kramizz<3



P.s. I love you









2009-03-01 @ 12:06:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0