myfirstspirit

This Is It

Sommar!:)

Nu är det sommar!:)
Eller okej, inte riktigt. Det är fortfarande vår, men det  är iallafall  sommartid!=D Så det  kommer att vara ljust en hel timme längre idag än igår.:)
Men nu vill jag veta  om ni har gjort något intressant idag, har ni det?
Jag gick upp klockan 9 imorse, för vi mamma och Sagis mamma är klassresemammor i vår klass, så  då skulle vi åka och  panta burkar och flaskor i  Arninge klockan 10. Från klockan 10-11 så stod vi där och så  får man  välja när man vill komma. Men jag måste säga att det var väldigt dåligt. Av 29 elever så kom 3 stycken! Aja baja! "/
Sen så åkte vi  hem  och åt  lite lunch  och kollade  på  rerisen  av Robinson (fast jag har redan sett det, men  kollade ändå) och sen så åkte jag och pappa och tittade på golv  en sista gång. För jag var tvungen  att bestämma mig idag. Jag visste att jag ville ha valnöt, men det  finns så  himla många olika  sorter att välja mellan. Men tillslut så blev det ett som hette Salsa.;)
Och sen vid 16.30  åkte jag och mamma till TäbyC och egentligen skulle vi  bara handla mat, fast det blev att vi gick in på GinaTricot också, där vi hittade lite grejer.
Jag hittade ett par såna där jeans-tights,  en kornblå cardigan och faktiskt ett par svarta haremsbyxor. Jag  tycker att det är väldigt roligt, för alla har olika åsikt om de där byxorna. Fast de flesta jag känner  tycker att de  är jättefula och konstiga. Men materialet är helt underbart och  jag  ska ha dem när jag  tränar yoga, så där passar de perfekt!
Men nu ska jag gå ut till min lilla kanin en stund.:)

Kram på er!<3

P.s. I Love You


 
Jeans-tightsen;)


Cardiganen.:)


THE HAREM'S :P







Chilli<3




2009-03-29 @ 18:45:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

dom där tightsen har jag tittat jätte länge på :) dom är jätte snygga

2009-03-30 @ 16:41:06
Postat av: emma<3

ja har tänkt köpa såna tights ;) men ska se om ja gör d <3

2009-03-30 @ 17:30:23
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sagi: Mm, de är de, men köp dem då!;)<3



E: Samma med dig, köp dem då!:P



Men mamma köpte också såna så nu har vi likadana:P

2009-03-31 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0