myfirstspirit

This Is It

STUDIEDAG!:)

Heej alla!:) Hur har ni  det?
Jag har det jättebra,  eftersom det är STUDIEDAG idag!:D Och  dessutom så är det  världens finaste vårväder ute. Strålande  skolsken och klarblå himmel  med bara några enstaka moln.
 Jag vet  inte riktigt vad  jag ska göra idag, fast jag  tror att jag  ska ha ett hemma-spa. Och sen gå ut och fota  lite i det fina vädret.
Vad ska ni  göra?
Igår kväll var mamma och jag på Ki yoga igen. Förr gången  vi testade det så var det inge  roligt alls, fast då var det  en vikarie också. Men jag  kände  för att gå igen och denna gången var det hur  kul som helst! Nu var den ordinarie läraren där också, så det var därför det  var så bra.:)
Jag lovade bilder också och det lägger jag ut lite  senare  idag, för nu  ska j ag gå ut så att inte  solen försvinner av någon anledning!

Kraaam<33

P.s.  I Love You

Nice day!:) 





2009-03-18 @ 10:21:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<33

fin bloggen blev :D d står väl "ljudet av ditt hjärta" där uppe? puuuss

2009-03-18 @ 20:10:51
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Tanny

du har gjort om ser jag :D fint !

2009-03-19 @ 15:31:46
Postat av: sofiaa

Ja, jag har gjort om! Tack.:)

Och ja det står Ljudet av ditt <3.

2009-03-20 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0