myfirstspirit

This Is It

Sunday

Sunday idag. Men det  är inte soligt ute direkt. Men det får vi hoppas att det  kommer mer av snart.
Nu sitter jag här och äter frukost. Jag hatar frukost. Jag är ingen morgonmänniska och då är det  så jobbigt att stiga upp halvsovande ur sängen och inge hungrig alls. Men så  måste man ändå äta...det är jobbigt.
Fast idag  gick det ganska bra för nu  var jag inte så trött, det är värst på  vardagarna.:P
Igår gjorde jag inte  så  mycket. På eftermiddagen så åkte  jag och mamma till TäbyC och kollade på  lite grejer. Och så  köpte vi med lite fika från den nya brödaffären som hette Gateu eller något sånt. Det var mums.
Jag köpte också lite saker på PanduroHobby. Saker så att man  kan göra såna här makramé-armband.
Sen  när vi kom hem så  skulle vi gå  ner tobak och hyra film och  spela på  lotto. Och så hade vi kryssat för alla numren som vi ville ha, men  när vi skulle lämna in den så var det 9 minuter  för sent. 9 minuter! Så vi får göra det nästa  helg istället. Fast vi köpte  i  alla fall en trisslott. Som jag  kom på  att vi  int e har skrapat ännu...
Till middag åt vi kyckling med parmaskinka och balsamvinäger och ris. Mmmums!<3
Klockan 20.00 va det ju melodifestivalen också. Andra chansen. Och  vad tyckte ni, var det rätt artister som gick vidare?
Jag vet  inte riktigt vad jag  tyckte, men Carolin af ugglas ville jag inte  skulle göra det iallafall. Heller dem  som sjöng I got U. Den var rolig.:P
Efter melodifestivalen så plockaade vi fram godis och kollade på filmen som vi hyrde, Made of Honor/Brudens bäste man.
Den var inte jättebra  tyckte jag, men  ganska bra.:)
Och idag har jag inget speciellt heller som jag ska göra. Vi ska baka muffins iallafall. Hihi, jag <3 muffin. Sen ska jag plugga lite och städa rummet och fixa naglarna.;)
Vad ska ni  göra?

Kram och puss  på er!<3

P.s.  I Love You

 


En av bakelserna från  Gateu's.


En till mumsbit.<3

Och tillsist en  minisemla.  Visst är den söt?



The  Movie.





2009-03-08 @ 10:39:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

goda grejjor men man ser inte att semlan e liten xD

Kram <3

2009-03-08 @ 11:41:54
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Sofiaa<3

Hehe, mm, gootti.<3

Men jag håller med semlan ser gigantisk ut!:P

2009-03-08 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0