myfirstspirit

This Is It

Tuesday

Tisdag idag och skola. Det hände inte speciellt mycket idag heller, fast  vi hade matteprov på Diagram och Tabeller. Det var ganska lätt och  kändes som att det  gick bra, men jag  får se sen...:)
Och nu så måsta jag gå och läsa lite Nv och  skriva lite på min svenska-novell, men annars så  har jag  inget. Och på  eftermiddagen idag så kom farmor och farfar förbi med semlor som jag ska äta ikväll...mums!:)
Men imorgon är  det ju  1:a april, det  har du inte glömt bort va??
Hur är du? Är du  en sån som älskar att hitta på en massa bus den dagen eller bryr du dig inte så mycket? Jag vet inte riktigt hur jag är...jag är inte direkt en 1:A April -fantast. Men något spratt brukar jag hitta på, för det hör ju till traditionen!;P
Så för dig som vill hitta  på något imorgon så  lägger jag inte  lite tips på olika sorters första-april skämt här nedan.;)
Och det  var allt jag hade att säga idag.

Kram på  dig och ha en  rikitig toppen sista mars!<3

P.s.  I Love You



                                                                                  

                                           APRIL, APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!:P 
                                                                                                   
                                                                                             
Lura din....

Kompis: Säg att hon kan  bleka slingor i  håret med naturell yoghurt. Allt hon behöver göra är att låta yoghurten rinna av i ett  keffefilter. Det  som blir kvar när vätska har försvunnit är bara att pensla i håret.

Förälder: Säg att du kommer hem senare idag , för att du har fuskat på  ett prov occh kommer att få kvarsittning i eftermiddag...

Småsyskon: Fråga om ditt småsyskon har sett ett klubbträd någon gång? Om inte så  visa hur man planterar en tom klubbpinne i en  blomkruka. Vänta sedan någon timme och byt ut den  tomma pinnen mot en  klubba. Ropa och  visa att klubbträdet verkligen  fungerar!

Farmor/Mormor: Om du ska besöka en lättskrämd morförälder den 1:a april så  kan  du skaffa en låtsastatuering på  armen  eller en bluffpiercing i läppen. Men säg inget, utan låt dem upptäcka det själva!

Klass: Berätta för klassen att du  just mött två djurskötare på skolgården. Säg att de  letade efter en  tvättbjörn som rymt. Tvättbjörnen skulle transporteras till djurparken, men när de stannade för att rasta den lyckades den rymma. Förklara att djurskötarna frågat om eleverna kan hjälpa till och leta på  rasten? det blir ett riktigt  nöje att se  klasskompisarna på  tvättbjörnsjakt!

                                                                                       TELEFONKUL

  Svara Leffes däckservice eller Ramonas pizzeria och se hur den som ringer reagerar!

                                                                                  DET KLASSISKA BUSET

Klockbuset är det klassiska 1:a April-skämtet som passar på  alla. Enkelt och roligt. Det är bara  att vrida fram klockan en  bit! Bra exempel är hemma på morgonen och i klassrummet.

 April Fools Guffaw                                                     Cutie                                                        
April Fools Talk
 
















2009-03-31 @ 17:04:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

åh va kul att du gillar bloggen, tack ska ändra :D

2009-04-02 @ 18:10:17
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0