myfirstspirit

This Is It

Friday and The Weekend

Idag var jag i skolan och det är ju Fredag, så vi slutade klockan  14.00 idag.:)
Så nu sitter jag här hemma och  kolla på The Tyra Banks Show. Jag  har upptäckt att det är väldigt rolgit med Talk-Shows. Jag har två favoriter: Rachel Ray och The Tyra Banks Show.  Gillar du också Talk-shows??
Vanligtvis på Fredagkvällar brukar jag kolla  på  Let's Dance, men idag så ska jag  kolla på slutspelat i innebandy-superligan. Caperio vs Balrog, är det. Kvartsfinal. Och jag både tror och hoppas  på  att det blir Täby som vinner!=D
Har du sett Legally Blond, med Reese Witherspoon?
Ikväll klockan 21.30 på 4:an, så är det  Legally Blond 2 för er som vill se.;)
Imorgon har  mamma en tid på  MakeUpStore, för en privatlektion. Så då  ska jag  följa med för jag har dessutom 650 kronors presentkort där, så  då kan jag kolla länge på vad jag vill ha.:)
Sen tror jag faktiskt att jag ska ha väldigt "roligt" och rensa alla lådor och  garderoben i mitt rum!:P         
Och på Söndag så kommer så kommer släkten hit på lite tårta och  så eftersom jag fyller år på Monday.:)
Nu har jag inte så mycket  mer att säga så jag ska gå och  ta lite dricka,  jag  är jättetörstig!:P
Ha en toppenmysig helg!

Pusselipuss<3

P.s. I Love You


          
 






2009-03-13 @ 16:10:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

jag har sett lagally blond 1, men inte tvåan, ska titta på den och se om den är bra, tror jag:P

2009-03-13 @ 17:04:11
Postat av: Sofiaa<3

Mm, jag me:)<3

2009-03-13 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0