myfirstspirit

This Is It

Fotoinlägg

  Äntligen  så ska ni få foto-inlägget. Förlåt för att d et tog sådan tid.<3
Ska bara säga att vi hade hemstudiedag idag!:D



P.s. I Love You


 Brasan:)



            Jag                  Sagi      SofiaH         Emiiizen      Elsa                Nere vid brasan:D


Hehe, vi är riddare...:P

Eftersom vi skulle kolla på Twilight, så gjorde jag Twilight-muffins!;D Vad tycks?<3


JUNIBACKEN!;P


Det var väldigt fint väder!:D


:)


Sigrid:)


Marius:)


Haha, okej, jag kanske har tråkig humor...men detta var faktiskt kul!:D


Liten bild på omgivningen.;)


Lite blåbär...<3

Hehe, man kunde åka lite skidor och då  gjorde jag det...:P


Hatt:)


Fikabordet var  ootroligt..<3




Pippipengar!:D

Mmmm<33



2009-05-07 @ 21:05:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0