myfirstspirit

This Is It

Lördag 9/5

Helg, jippie!:D
Idag har jag inte gjort mycket alls. Vi var i TäbyC i någon timme och så framkallade jag äntligen bilderna från Arguineguin som jag ska ha i  mitt album. Jag har bara gjort framsidan på albumet än, för det har inte blivit av att få fram bilderna och bestämma vilka bilder jag ska ha och hur jag ska organisera dem i albumet. Men nu har jag  i alla fall bilderna, så får jag bestämma ordningen senare.
När vi handlade mat så hade de ett sånt här litet stånd i affären, där de sålde "lyxmuffins". Så då köpte vi 2 såna. Men sedan när vi hade betalat så var inte muffinpåsen i vagnen längre. Och så kom vi på  att vi inte hade sett den i vagnen heller. Så jag måste ha lagt dem i fel vagn...:P Haha,  jaja. Sånt händer, men  då gick jag in och köpte två nya.
Och igår så tittade jag på  Twilight, igen...Men jag  tröttnar aldrig på den. Snart kan jag alla repliker utantill!
Och nu ikväll så tittade jag på  Robinson.
Sedan har jag ju gjort om designen. Fast den är bara tillfällig. Jag ska ta lite nya sommarbilder någon dag.
Men nu har jag  inget mer att säga, så

Nattinatti

"Be Safe"

<3

P.s. I Love You 





2009-05-09 @ 21:53:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

designen blev jätte fin :D

puss

2009-05-10 @ 11:20:27
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Kinga

hej!

ja de på bilden är mina!



kram!

2009-05-10 @ 19:08:30
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: sofiaa

Emma: Taack:)



Kinga: Okej, de var verkligen suupercoola!;D

2009-05-10 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0