myfirstspirit

This Is It

Sjuk...

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering. Men det har varit fullt upp i torsdags och fredags för då var våra kusiner här. Och sen i går och idag så har jag verkligen mått jättedåligt. Har haft jätteont i magen, mått superilla och känt som om jag skulle kräkas..."/ Men som tur var gjorde jag inte det och nu är det äntligen lite bättre (*peppar, peppar, ta i trä*). Har precis ätit ett ballerina-kex och en mini-kycklingbit efter 24 timmars fasta. Så jag kan ju säga att jag var grymt hungrig. Men jag kan bara äta jättelite, annars så mår jag bara illa igen.
Men jag tänkte ta och berätta lite om helgen nu. Och så får ni se bilder imorgon. Okej?
På Torsdagen så var det ju valborg och då kom Emma med familj, Saga och hennes mamma, familjen  Hendsdal, mina kusiner och min  moster och vi såklart. Fast inte Edvin för han är på innebandy-cup i Mora.
De kom mellan klockan 17 och 18 och  så grillade vi  hemgjorda hamburgare och sedan var det dags att gå ner till brasan nere vid Ängsholmen.
När vi kom hem så tittade  vi på Twilight och åt choklad-muffins som jag hade bakat.:)

på Fredagen så gick  vi upp vid 08.30 ungefär  för jag, mamma, kusinerna och min moster skulle åka till Junibacken, för vi skulle vara där när de öppnade vid klockan 10.00. Så vi var där i någon timme. Vi gick runt och tittade, vi åkte Sagotåget, tittade på pippi långstrump föreställningen och solägget föreställningen och så åt vi lunch och fikade. De har så  himla mycket gott fika där!:)
Sedan så  gick vi ner till vattnet och var där en liten  stund och sedan åkte vi till täbyC och sedan hem och lekte.
På kvällen tittade vi på Twilight igen.:) Haha, nu har jag sett den 4 gånger.<3 Men den är verkligen världens bästa film enligt mig och jag ryser varje gång.<333Och  den är alltid lika bra.<333

På Lördagen så åkte kussarna till Naturhistoriska riksmuséet medans vi var kvar hemma. De kom tillbaka på eftermiddagen och sedan vid 17 ungefär så åkte de hem till Bollnäs igen.
Det är alltid kul när kusinerna kommer, men det blir också intensivt och, hm...vilt!:P Men skojj!;D

Och resten av helgen har jag för det mesta tillbringat i soffan framför Tv:n. Inte så kul, men det gick inte att göra ngot annat liksom...:( Sedan har jag försökt att plugga lite också, eftersom vi har 2 prov veckan som kommer. Till samma dag dessutom...|-/
Jaja,  nu måste jag gå och vila lite till.
Kram,kram<3

P.s. I Love You 





2009-05-03 @ 18:05:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha ja vet :P

men, ja tror sofies pappa e de, men mamma mår bättre nu så.. haha

pussar

2009-05-06 @ 20:01:49
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0