myfirstspirit

This Is It

Spa-dag

Heej på er och förlåt, förlåt för otroligt dålig uppdatering...
Jag har inte riktigt haft lust. Men nu är jag här, fast jag hinner bara en snabbis nu.
Jag tänkte sammanfatta veckan lite kort först (det finns inte så mycket att säga). I skolan har det inte hänt så mycket, men  i tisdags hade vi matteprov och på Nv har vi kollat på en bro-film. För vi ska börja bygga spagettibroar imorgon.:P Och så har vi haft SO-prov/läxförhör. Fast det var vääldigt lätt, det tog  ungefär 1 minut att göra.:)
Och igår hade jag namnsdag så då var jag hos farmor och så fick jag några presenter och fika, jättegod middag och efterrätt!:D
Och nu idag så har jag  haft en liten "spa-eftermiddag". Så har jag haft hårinpackning, kroppspeeling, ansiktspeeling, ansiktsmask, läppskrubb och lite sånt. Sen ska jag göra fotbad och fixa naglarna också.
Och när det börjar bli sommar kan det ju vara kul att fixa varenda litet hörn av kroppen. Så i helgen tänkte jag ge några "recept" på olika skrubbar, masker och lite sånt, som man kan göra hemma. Men annars så har dem ju billiga bra på H&M och Åhléns också.;)
Men nu måste jag gå och göra mina fötter och naglar, och sedan har jag svenskaläxa också.
Vi hörs imorrn.;)

Puss & Kram<3

P.s.  I Love You




 Haha, vilken fin bild va!? Ansiktsmasken.;)





2009-05-14 @ 20:36:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0