myfirstspirit

This Is It

JAAAAAA!

Såg ni Sverige vs Ungern- matchen?? Det gjorde väl i och för sig inte jag, men jag såg de sista minuterna och Zlatans mål... helt otroligt alltså!! Ungefär 2 sekunder över matchtid!:D
Grattis Sverige!:D

Sorry för usel uppdatering, men har inte haft något att blogga om. Så om jag inte har det, så kommer jag antagligen inte blogga. Men då vet ni.;)
Men det blir bara en snabbis nu, ska kolla på en film som jag har beställt på Mega Store som kom häromdagen.
The Clique

Vi var i TäbyC idag också och köpte lite nya träningskläder och två andra klädesplagg på JC.
Och WOW!
Har ni varit inne på JC på sista tiden. Det hade inte jag förens idag. Shit vilka snygga höstkläder. De har dessutom märken som Miss Sixty, Diesel och VILA. Superdupersnygga kläder!:D
Visar bilder på vad jag köpte imorgon.:)


Mysig Lördagskväll!
<3


P.s.  I Love You 









2009-09-05 @ 22:05:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0